»Pri zgodbi, ki pretanjeno, a hkrati z značilnim avtorjevim humorjem spregovori o temnih in tako človeških občutkih nemoči, s spontano risbo mojstrsko sledila pisateljevim absurdnim domislicam.«
»S knjigo Pesmice za najmanjši žep pa sta pesnica Andreja Borin in ilustratorka Ana Zavadlav ustvarili majhno mojstrovino o pomembnih človeških spoznanjih.«
»Tomislav Vignjević je nagrajen predvsem za delo zadnjih let, pa vendar je njegovo delo tako na področju likovne kritike, vrednotenja in predstavitve sodobne umetnosti kot starejšega likovnega ustvarjanja dragoceno že več desetletij.«
»Kritika, ki jo odlikuje prepričljiv aparat subjektivnega vrednotenja, ki izhaja iz njene lastne, sicer sorazmerno kratke, a bogate kuratorske prakse.«
»Tomislav Vignjević je sicer nagrajen predvsem za delo zadnjih let, pa vendar je njegovo delo tako na področju likovne kritike, vrednotenja in predstavitve sodobne umetnosti kot starejšega likovnega ustvarjanja dragoceno že več desetletij.«
»V njegovih prepoznavnih družbenokritičnih krajinah nenehno odvijajo premene, ki jih, četudi so komaj opazne, umetnik potrebuje, saj z njimi nenehno izpopolnjuje in premišljuje jasno posredovanje kompleksnega sobivanja nasprotij, ki jih slika.«
»Te bi bile še pred stoletjem ne zares pomembni pripovedovalci mitološke pripovedi, pri Kleindienstu pa so to protagonisti, ki nam v svojih anekdotah razkrivajo konkretne zablode sodobne družbe.«
»Čeprav se pomemben del Kleindienstovega pripovedovanja odvija v detajlih, odločilna vloga pripada atmosferi, razpoloženju, ki ga seveda lahko interpretiramo kot odraz družbenega stanja, ampak najprej je to odsev posameznikove zavesti in njegove lastne ujetosti.«
»Resnično ozadje vsega tega Kregarjevega 'iskanja' ni prekipevajoč in v vse strani kompliciran temperament, ki bi bil poln problematike in napetosti našega časa, temveč je ravno nasprotje vsega tega: puščoba, praznost in dolgčas, ki si namesto skromnega umetniškega zadoščenja, kakršnega mu upodabljanje življenja in stvari brez strasti ne more nuditi, išče nadomestila v artističnih novotarijah, trikih in modnih fintah.«
»Ali lahko tedaj zapišemo, da je Plotajs protagonist nove antipop generacije: generacije, ki ji je hedonizem primaren in vedno navzoč ustvarjalni vzgib ter ki si zagotavlja svoje nadaljnje izhodišče za naracijo v podobah javnih idolov ter drugih fetišiziranih človeških in živalskih likov, zasebnega konvencionalnega inventarja.«
»da ga navdušuje narava s svojimi slikovitimi krajinskimi predeli in da mu pogledi na arhitekturne ostanke v obliki ruševin vzbujajo razmišljanje o minljivosti«
»Erič je fantast, ki premaguje ovire med znanim in neznanim ter svoja nenavadna videnja z izjemno osebno obarvano grafično govorico pred nas postavlja z namenom, da bi v njih odkrivali njegova na 'skrivaj vložena' likovna sporočila«